Yr i bollen

Kors i taket, ny design.. partey på den!

Idag har jag grupparbetat i skolan, gjort klart en assignment, tränat, gått långprolle med Karolina, ätit 3 äpplen (då ett räcker för att hålla doktorn iväg så kan de ju bara bli bättre av att överdosera.. har självklart ätit mer), kollat på vänner avsnitt 7, 10 och 14.. samt 12, gjort något med min skypemic så den inte riktigt är bruklig på det sätt som den borde vara, inte vaccinerat mig, trakasserat min ena lärare med mail, skickat vykort till jobbet (bättre sent än aldrig;), lyssnat på julmusik (en låt två gånger och that's it), funderat över hur länge dom ska bygga veranda på baksidan (kallt och regn)..

Imorn är det skola och lång "håltimme" mm det kallas så när man går på gymnasiet.. då ska jag vara en flitig student och bli klar med mitt "sista" arbete, varför det står inom citationstecken beror på att det inte är mitt sista arbete.. men det är det sista som räknas.

Nu: sängliggandes och ska rulla ur min position och inta position borsta tänderna

Nu: om en månad är det juldagen idag (nehe), då kan man gå till platå och bara må.. dock lär det var betyligt fler där än bara få, då undrar ni kanske varför jag just dit har tänkt mig att gå.. joo trots allt folk så är det en väldig massa av dom som får mig att toppen må.. hö hö jag är trött som en iller (Göran?)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback