Whiskey och skönsång

Kors i taket.. två inlägg på EN dag.. inte hänt alltför mycket sen sist, har ätit köttfärsås och pasgetti och nu leter jag information om Saab (i princip alla arbeten jag gjort här i Kanadat har handlat om Saab.. väldigt behändligt då man har en egen informationskälla på plats.. sen måste jag ju ändå skriva på engelska och de är ju krångligt som de är ;), pluggar.. eller aa "informationssöker" gör jag till en gammal goding..

Kim Carnes - Bette Davis Eyes

Grymt med whiskeyröst.. hade jag haft det skulle jag också ha sjungit, även fast det är en av mina oupptäckta talanger.. och med oupptäckt så menar jag att det är inget som man behöver upptäcka, men me lite knorr på rösten så låter ju i princip alla ord grymma.

Nu ska jag återgå till mitt otroligt intensiva plugg ;)

Godnatt alla mina chokladpraliner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback