Vad händer?

Vädret i denna stad är bra lustigt.. igår stog jag och hoppade och frös i min vinterjacka och idag är de vindstilla, sol, klarblå himmel och säkert 15 grader.. minst, va tvungen att ta av mig både jacka och halsduk på väg till gymmet då det var allderles för varmt.. det är sånt väder som man blir glad och kär i, om man inte redan är kär dvs ;)

Nästan så jag skuttade hem från gymmet, fort gick de och glad är jag så varför inte.

Nu laddar jag inför kvällens bio.. blir nog bra, popcorn it is! (godiset här är inget o hänga i julgranen.. möjligtvis skittles men det är nog allt)

Nu ska jag fortsätta med lite research inför diverse arbeten.. jag saknar kaffe, ge mig kaffe.. i detta hus finns enbart koffeinfritt kaffe och sen har dom inte en vanlig bryggare heller utan en maskin.. det bästa är o gå till tim horton 7½ minut bort men jag har ju precis varit ute och rört på mig så jag vet inte.. vi får se om mina kaffecravings är starkare än mina ben.

Laters



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback