TGIH (thank god it's helg)

Hoppsan hejsan i lingonskogen.. då av onsdagen också avklarad och detta betyder att det är helg.. mina veckor består av måndagar och onsdagar och sen helg.. helt okej upplägg!

Idag taggade hela staden inför vinter-os.. aa det ska ju tyvärr inte vara i halifax men i vancover.. inte så långt bort, bara längre än till europa från flixflax men de är ju lugnt.. hur som så va de fackelspringare, coca-cola bilar, musik, snowboardshow och hela paketet mitt i våran lilla stad.. även stadens stolthet sidney crosby.. (pittsburghs stolthet likaså) irrade runt utan skridskor då han kommer härifrån.. "omtyckt och älskad utav alla"

Gick hem från cermonin med en special edition coca-cola flaska i plåt.. han som gav den till mig tyckte ja skulle spara den och försöka sälja den på e-bay om ett par år (ehhmm.. carro?), en tamburin samt kanadensisk flagga (såklart!)

Nu ska jag snart sova och sen ska jag sova imorn också för jag har nämligen sovmorgon.. och jag är fort jetlaggad från min vistelse i montreal så de kan behövas, därefter blir de pluggo, träning och bio på kvällen.. ska vässa mina tänder och skrika som en varg i kön så jag får gå före.. (djungelvrål!)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback