Svin-bra

Just precis, jag har svinsprutat mig och lever och ler i detta nu, grymt skönt.
Va så nära att gå hem igen då jag ställde mig i en kö och fick lapp nummer 134.. hej va kul, men i och med upplysningen att ett gäng redan hade blivit vaccinerade och att dom under dom första 17 minutrarna (varför just 17 vet jag inte) hade vaccinerat 35 personer så tänkte jag att bättre o få de överstökat.. fick även sällskap av Alma så de kändes bra.
I kön träffade vi skolans rektor och vi nätverkade lite mitt i min nervorositet.. när jag kom i sprutrummet så va de flera stolar uppställda och massor sköterskor som stod på rad "Elena - grey chair".. mm de va bara o slå sig ner, han knappt sätta mig förens de va klart och hon skrek "NEXT" .. fick trippa runt i väntrummet 15 min o kolla så ja inte fick ngn allergisk reaktion.. vilket ja inte fick så de va ju skönt.
Köpte lite godis för att belöna mig själv och nu sitter jag vid datorn och tycker synd om mig själv för att påsen va för liten och godiset är slut, men men de va väl meningen..

Måste berätta om en kinesiskpresentation jag kollade på igår.. självklart inom området diversity, haha kul.. här snackar vi powerpoint deluxe, fåglar som flög runt, såpbubblor.. ballonger, allt var rörligt och till detta spelades musik.. mm precis, dom hade musik när dom pratade.
Som om inte detta vore distraherande nog så hade även en av tjejerna klätt sig i sin guldlila frackkavaj dagen till ära, pimpat till de me sina zebrahandskar samt satt ett stort giraffspänne i luggen.. carro ser du också hur såhär nu när du redovisar?
Ska väl iofs inte dömma dom för hårt.. jag som utbytare fick ju leka charader framför alla 50 st i klassen.. klassiskt!


Nöff-nöff

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

det du har upplevt Elena är lite av en vardag här borta, europeernas powerpoint (typ enfärgade, lite punkter osv) kan slänga sig i "vägen"

Spännet i luggen gillar jag mest av allt, hängde den bara i luggen också utan att ta bort håret från ansiktet??

dem är bra stolliga

Hoppas du inte får några hemska symptom nu!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback