Schwein-bra

Ännu en dag avklarad och vad har jag gjort?
Dum fråga, då ni vet det vid detta laget.. plugg, nada och plugg..

Ska ta svinsprutan imorn, inte en enda student jag pratat med här som ska de utan dom pratar bara dåligt om den.. försöker stänga av öronen och de går väl sådär.. kollade aftonbladet idag och på första sidan står de att vaccin i Kanada dras in, vad är oddsen att dom gör det just här?? aja får la hoppas att jag mår lika prima ballerina imorn efter vaccinationen som jag gör nu.. to be continued

Gruppmöte imorn i vanlig ordning och sen blir det träning, kommit igång bra med den nu.. ingen träning idag men dock gångmarsch t/r till skolan två gånger.. cirkus 2 timmars promenad totalt, lite träning ändå gott folk :)

Nu ska jag kolla "Vänner" och krypa till sängs.. imorn blir de plugg, plugg (nehe?) och sen ovannämnt..


Godnatt my precious (fast jag är sötare än Gollum;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback