"Ohh I wanna dance with somebody.."

Då var de lördag och mörkret har sänkt sig utanför.. klockan fem!! Välkommen jul(?)
Igår va det fredag och i och med detta Natalies b-day party, började kvällen hemma hos henne för att sedan fortsätta till Niche för lite cocktails och avslutade sedan på Pacifico (såklart;)
Kvällen var mycket trevlig och bjöd b la på

- Tårta, nachos och drinkar

- Skratt och funderingar då vi insåg att Natalies killkompis hade en likadan blingbling klocka som jag har.. trots jag att jag har killmodellen så har jag aldrig någonsin sett någon kille med just den klockan.. blingbling, iallafall ingen som är heterosexuell.. han skrattade och såg lite generad ut när Alma påpekade detta, men men vi skålade och bytte samtalsämne.. stackaren :P

- Blodbad på en nattklubb, fy, isch och blä.. min i vanliga fall starka sida mjuknade något då vi helt plötsligt stod mitt i ett hav av blod, jag skämtar inte.. en tjej skar tydligen upp hela sin fot och vips så var det rött överallt.. jag mådde illa och funderade på att lägga mig ner och svimma lite, men det var ju så rött på golvet så vi gick vidare istället..

- "Ohhh I wanna dance with somebody.." visst vet ni, dom lirade lite golden oldies igår och vips så stod de en dvärg vid oss (jag är lång som det är utan klackar och med klackar i denna stad så är jag längst.. och stolt som få;) och sa "You guy's said you wanna dance with somebody?" .. stackaren (han också), försök till o vara rolig går inte alltid hem.. jag däremot lyckas för det mest när det gäller att vara rolig ;)

- I taxin på väg hem konstaterade jag och Alma att det va samma chaffis som körde oss två rundor på halloween och han kom även ihåg oss då han släppte av mig på första anhalten.. "the halloween girls", haha jepp vet inte om det är ett bevis på att stan är liten eller att han stalkar oss, men men jag kom hem säkert i vilket fall.





Idag är det lördag (nehe) och hittills har jag faktiskt fått lite plugg gjort och mer ska det bli.
Har precis varit ute på en powerwalk då jag vilar från gymmet idag.. har faktiskt varit där 3 gånger denna vecka och imorn bär det av igen.. skönt.
Plockade upp en kaffe på vägen tillbaks och nu har man fått i sig den också.. ska man ha mjölk i kaffet här får man vara noga med att säga MILK extra tydligt, annars får man grädde istället.. vilket är sött, fick erfara detta nu då jag uppenbarligen inte pratade tydligt nog då jag beställde.

Lite mer plugg nu och om en stund ska jag och högsta hönset i huset - Frank, kolla på amerikansk fotboll.. fast på kanadensiskt vis. Vad gäller högsta hönset så får jag nog ta tillbaks de.. Irene är helt klart den hönan som bestämmer och styr här i huset.. och så jag förstås ;), fast jag bestämmer bara över mig själv!



Ha en härlig helg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback