Uppdatering

Länge sen men har varit upptagen med plugg och inte haft alltför mycket att delge er.
Denna vecka har jag lagt två kurser bakom mig och har "enbart" tre stycken kvar, partey på den.. på måndag kan jag bocka av ytterligare två (GÖTT)..

Va på "lobster and chowder" middag förra helgen hos en kanadensisk tjej tillsammans med ett gäng utbytta skandinavier, mycket trevligt.. vi började me o åka o köpa varsin livs levande hummer, sedan blev de hummerace på Jackies veranda.. dock va de för kallt så sjödjuren så vi gick in och lekte dopp i grytan med dom istället, ju rödare dom blev desto snällare. Till detta käkade vi någon übergod soppa med fisk, skaldjur och allt möjligt gott från havet.. mums, mätta och glada så va vi ändå inte riktigt klara, nej nej.. största tårtan à la Kanda i form av en kanadensisk flagga skulle vi stoppa i oss också, mums igen.. som "minne" fick vi alla me oss en hummerspargris (hummer och gris på samma gång?) av Jackies mamma som styrt hela middagen, taxi!



Nu är de torsdag och snart fredag och imorn fyller Alma år, happy happy b-day (hon är en i trion à la NY), ska fira henne med middag och viiiiin imorn, gött efter en stressig vecka som fort inte är färdigstressad. Lite mer stress och nästa vecka får ja äntligen stressa-av, har bara en tenta kvar o de är den 17e så de är nemas problemas, ska ladda inför NY istället och konsumera lite mer vin för att lugna mina nerver ytterligare samt fira att jag är klar med skolan (för denna termin :P)

Sitter nu och kollar på victoria secret fashion show 2010 för 3e gången sen i förrgår.. love it, många tycks få ångest av att kolla på den men jag ser de mer som ett konstverk av något slag (och ja som inte ens är konstintresserad :O ), grym show.. med lite för lite runway-walks i men va fasen den är grym iallafall.

Nu ska jag fortsätta slappa innan de är dags o sova, imorn blir de träning o plugg.. och fira Alma..


Gnatt

Kommentarer
Postat av: Mickis

Drick lite vin för mig också :) puss och kram kussis

2009-12-04 @ 10:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback