Rudolph the rednose raindear

Har inte alltför mycket att komma med, pluggar sakta men säkert (läs: otroligt sakta i och med trytande motivation), sol och snö ute och snart ska jag iväg till ett gym jag inte varit på förut som ligger häri närheten och luras lite.. jag "kanske funderar på att köpa ett kort där" det vet inte dom.. det är nära och jag är för lat för att gå till de vanliga gymmet, plus att jag har slitit ut deras redan alltför trött maskiner så nu sparkar jag mig själv i rumpan och kör på sista veckan i lurifax ;)

Ikväll blir de bio med Tiina, det är lite av våran grej de.. blir någon Sandra Bullock film där hon räddar en hemlös som sen blir proffs i amerikansk fotboll eller något, gillar filmer man slipper tänka i.. då kan jag koncentrera mig på mina popcorn istället.

Imorn blir de nog julfest.. är de så här kallt så ska jag nog va rudolf med röda mulen, det är lite så jag ser ut när de är kallt nämligen.. så pixpax.

Trevlig älg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback