Ge mig min egna lägenhet!

Hej alla glada..

Solen skiner in genom mitt fönster och snön ligger fortfarande vit på marken utanför, härligt!

Idag har jag gett mig själv en pluggfri-dag i och med att jag hade två tentor igår, känner mig nästan lite rastlös.. skömt å sido.. laddar och ska iväg till gymmet snart, skutt skutt hopp hopp i de fina vädret - gött.

Efter tentorna igår så stack jag och alma och drack kaffe samt spanade in textilier till oss själva, vi va mogna nog att fatta beslutet att det är bättre att lägga band på oss själva till NY babe, grymt kul ska de bli..
Kvällen bjöd på "martini monday", mycket gott och färgglatt.. skål till mig för att jag är "klar" me skolan för denna termin :)

Nu har jag precis pratat med min taiwanesiska vän corolina, trevligt värre.. mitt under vårat kvalitetssamtal så knackar de på dörren och de är Irene som ber mig att prata tystare.. va fasen!! jo för att hennes son har skrivit tenta och ska sova lite i rummet två dörrar bort (jag vill snarare höra jubel från publiken när jag har skrivit tenta).. så högt pratar jag faktiskt inte men då jag har förstört min mikrofon och tvingas sitta med huvudet tryckt mot datorn och prata så förstår jag inte hur jag ska kunna göra detta med pyttesmå bokstäver (mindre än jag redan gör), jag pratade i en ton som va lägre än normal.. vad är hennes problem kan man undra ibland, att han ska sova mitt på dagen är ju inte mitt problem så vida jag inte spelar guns n' roses på högsta volym.. lägg till att jag inte får måla naglarna inomhus eller äta ngt på mitt rum, ibland så undrar man.. och NEJ jag har aldrig saknat min egna lägenhet så mycket som nu.. hon trampar på mina nerver ibland så de ska bli skönt o flyga till new york ett par dagar och trampa på deras avenyer istället.. pjuu, va tvungen o få ur mig detta

Mors'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars. Nedgraderad till att behandlas som tonåring igen!? Inte måla naglarna inomhus? Haha... Bara att skratta åt det sötnos.

Postat av: Anonym

varför får du inte måla naglarna inomhus????

puss gumman snart är du hemma :)

2009-12-09 @ 19:57:16
Postat av: Anonym

det var jag Mickis som skickade meddelandet om att du snart är hemma puss igen

2009-12-09 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback