En tugga av det stora äpplet!

Då va de söndag igen, och inte vilken söndag som helst utan "dagen-innan-jag-åker-till-new-york-söndag", trevligt värre, sitter och väntar på att Alma ska komma hit fräsandes i hennes bil och hämta mig, skulle ha kommit för ett tag sen men hon fick förhinder så nu sitter jag och skuttar upp och ner.. färdig och klar, New York - hit me!

Igår va de christmas party, mycket trevligt.. mindre trevligt var vädret då temperaturen pekade på -18 grader celsium, oh my.. frös både kinder och fingrar av mig, burr va kallt.. sen idag så har solen skinit och det har legat runt nollan, galet väder här.

Som sagt NY på ingång och min plan är att leka bambi på hal is och ge mig på ett ärovarv i Rockafeller center.. får väl se hur detta går, hmm.. kan jag stå upp så bjuds de på bildkavalkad när jag är tillbaks :)
Många utbytare som är i NY nu också, trevligt.. majoriteten är från skandinavien så yes, här sprider vi ut oss :)
Utöver shopping, god mat och sliskiga drinkar så blir det även någon klubb som börjar på M.. vet inte vad men Natalie hade spanat in den och de skulle tydligen va någon kändistätklubb så givetvis räknas jag till en i den skaran.
Utöver detta så har vi inga planer under våra 2 dagar i äpplet (okej 1½ för min del), blir inte mycket sömn utan får sova på tentan jag har på torsdag istället ;)

Nix nu kommer det ljud ifrån telen, Alma är här.

Fruktsallad

Givetvis har jag mössa på mig i kylan, brr..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du stumpiluran, nu är det onsdag och du har inte uppdaterat oss om äppelresan ännu...



Clementin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback