Jingle bells

"För de är ingen vanlig dag för det är Elenas naaamnsdag, hurra hurra hurra"

Det är en mindre snöstorm ute - vittvitt, jag dricker färskpressad juice och kollar californication.. i knät ligger min nyinköpte Twilightbok som jag sprang in i förut, kalla mig knäpp men filmerna är ju bra så nu ger jag böckerna en chans också.. får se om de blir stieg larsson sen, fast min nyfikenhet vill nog ändå kolla på filmen först när jag kommer hem.. hmm, dagens i-landsproblem..

Alex den här är till dig, julkul(or) ;)




Kommentarer
Postat av: Maggie

Grattis på namnsdagen! :D

Postat av: Anonym

Haha. Kult som norrmännen säger :D Heeelt sjukt att jag också dricker färskpressad juice just nu!? :) Mindreader. Jag vill gärna gå på bio med dig!

2009-12-12 @ 12:47:25
URL: http://alexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback