Aj och hjälporganisationer

Så har man varit på bio.. igen, filmen var otroligt jättebra och Sandra Bullock är från och med nu kvinnan med mest mål i munnen, sjukt bra och fin och sevärd.
Hade jag haft monetas över så hade jag definitivt suttit och donerat för fullt just nu till diverse organisationer.. har nämligen inte plats för hemlösa på min lilla yta på berzeliigatan, men men när jag blir rik och berömd.. :)

Så nu sitter jag och dumler (dum-ler inte dumle-r.. mm gott) och lyssnar på töntig musik, sån är jag.

Det snöar och stormar ute och jag var otroligt nära på att trilla raklång utanför huset.. inte kul när ingen kan se så jag kan skratta nervöst.. skulle mest göra ont om jag trilla, onödigt med is utanför hockeyplan.
På tal om smärta.. idag slog jag i huvudet i köksfläkten och aj vad det gör ont, en bula som ömmar duktigt.. fråga mig inte vad jag gjorde vid spisen när det är irene som lagar all mat här hemma.. jag var nog bara förvirrad just då, ingen aning.. ont gjorde det iallafall och det är tur att dom inte vet hur svensk språket fungerar..  ett f-n kan ju lika gärna vara ett hej, hon tittade med andra ord glatt på mig två minuter efter incidenten och jag log väl så gott jag kunde.. tror jag.

Idag är jag enhörning istället för rudolf.. enhörning med hornet på sidan av huvudet istället

Gnägg

Kommentarer
Postat av: Mickis

ajajaj akta lilla huvudet :) kramar

2009-12-12 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback